Uncategorized

Konica Minolta România lansează e-Factura by Konica Minolta – soluţie pentru automatizarea fluxurilor de emitere şi primire a facturilor, integrate cu sistemul ANAF

Konica Minolta Business Solutions România, lider pe piața sistemelor de printare, integrator de soluții de management al documentelor și furnizor de sisteme de supraveghere și soluții de analiză video, lansează e-Factura by Konica Minolta – soluție pentru integrarea proceselor de emitere/primire a facturilor cu sistemul ANAF.

În contextul implementării sistemului național obligatoriu de facturare electronică, Konica Minolta România a dezvoltat o soluţie de management a facturilor emise şi primite, integrate cu sistemul ANAF, soluţie caracterizată prin simplitate şi claritate, uşurinţă în utilizare, cu funcţionalităţi extinse către managementul şi stocarea electronică a documentelor.

Astfel, facturile emise către clienți, create din ERP sau aplicația de contabilitate utilizată, sunt trimise în formatul XML, standardizat în sistemul ANAF. Aplicația înregistrează răspunsurile primite automat de la ANAF privind încărcarea cu succes a documentelor, precum şi eventualele erori apărute. Similar, facturile primite de la furnizori în format XML sunt descărcate din sistemul ANAF şi convertite automat în formatul obișnuit PDF. Toate documentele sunt stocate împreună cu semnătura obligatorie ANAF.

„Când ne-am propus să dezvoltăm o soluţie pentru e-Factura, primul lucru la care ne-am gândit a fost să fie simplă şi clară, integrată cât mai natural în modul de lucru normal al utilizatorilor. În plus față de uşurinţa în utilizare, soluția noastră oferă şi funcționalități atât de necesare pentru managementul și stocarea documentelor. Prin capacitățile sale avansate de căutare și sortare, soluţia facilitează regăsirea și organizarea facturilor, utilizatorul vizualizându-le exact acolo unde se aşteaptă să le găsească – relaţionate de clientul sau furnizorul respectiv, în dosarul electronic al acestuia. Oferind mai mult decât integrarea obligatorie cu sistemul ANAF, soluţia poate fi „primul sistem de document management“ al companiilor care până acum nu au resimţit acut această nevoie. În funcţie de specificul fiecărui client, putem să extindem soluţia cu fluxuri de distribuire a documentelor în organizaţie, fluxuri de aprobare, registratură electronică sau contract management. Am decis să oferim soluţia atât în versiunea găzduită în infrastructura clienţilor, cât şi în serviciul de cloud Konica Minolta, asigurând astfel o soluţie completă la un preţ atractiv.“, a declarat Andreea Mocanu, Digital Business Services Manager în cadrul Konica Minolta Business Solutions România.

Pe lângă funcţionalităţile obligatorii ce ţin de integrarea cu ANAF, e-Factura by Konica Minolta asigură stocarea electronică a facturilor în toate formatele necesare (XML, PDF), precum și relaționarea cu alte elemente şi documente conexe înregistrate în sistemul de management al documentelor: ataşarea automată a facturii de clientul/furnizorul respectiv și de alte documente cum ar fi contracte, comenzi sau documente de transport, precum şi trimiterea facturilor pe fluxuri automate de lucru (ca de exemplu, aprobarea lor în vederea plăţii).

Soluția poate fi găzduită în infrastructura clienţilor sau în serviciul Konica Minolta Cloud, furnizat din centrele de date europene Konica Minolta.

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Călătoria organizației Konica Minolta a început acum 150 de ani, odată cu o nouă viziune de a realiza diferit lucrurile. Dezvoltăm inovații pentru binele societății și al lumii. Același scop care ne-a ținut în mișcare atunci, ne mobilizează și acum.

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 32 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2021 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, imprimante și sisteme de tipar digital profesional și industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.

Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe Facebook, YouTube și LinkedIn.

Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

Pentru informații detaliate despre Konica Minolta:

Viorica Mocanu, Marketing Manager

Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *